zaterdag 2 september 2017

Alweer een week

Afgelopen donderdag mochten we ons weer melden.
Het bloed werd geprikt, echo gemaakt, ecg gemaakt.
En de dokter keek Danique na.
Zo op het oog gaat het allemaal goed.
We mogen weer een week naar huis.
Aanstaande woensdag mogen we ons vroeg melden
voor een biopsie.
We moesten nu al bijtijds weg, volgende week wordt het nog eerder.
We hadden het er van de week over hoe laat het ging zijn.
Ik zei: 'ik denk dat we 6.15 uur wegrijden'
Danique: 'dus je wilt om half zes ontbijten zeker?'
Ik: 'uhh ja ik eet dan jij mag niet eten😬'
Zegt ze: 'nou dan kom ik mijn nest er niet voor uit'πŸ˜…πŸ˜‚
En gelijk heeft zeπŸ‘πŸ»


 We proberen iedere dag iets aan beweging met haar te doen.
Zet vindt het niet altijd even leuk, heeft vooraf geen zin.
Maar eenmaal bezig glundert ze en doet ze het toch gewoon maar!

3 opmerkingen:

  1. Ik lig in een deuk......geweldig die reactie !!
    Fijn dat het er weer goed uitzag.
    Mooie zondag en een groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een topper is het toch en heerlijk hoe ze reageert 😊😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. πŸ˜… dies goed πŸ‘
    Mooie fietsfoto zeg 😘
    Groetjes van Petra vd kassa....en nog bedankt voor je mooie kaart 😍

    BeantwoordenVerwijderen